Tuesday, April 21, 2015

❤ Ujian 2015 ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

sumber gambar : SINI

Sesungguhnya Allah yang Maha berkuasa di langit dan dibumi. Kalau sakit ini sebagai ujian. Terima kasih kepada yang menghantar. Dengan izin Allah ubatnya ada. 

Sukar untuk menggambarkan perasaan niesa saat dan ketika ini. Semoga Allah bagi kekuatan dan ketabahan.

Monday, April 13, 2015

❤ Demam & Ear Infection ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

Dah lebih kurang seminggu niesa demam. Alhamdulillah hari ni dah kebah sikit tapi penyakit lain pulak datang. Disebabkan kahak yg banyak niesa terkena ear infection. Semalam langsung tak leh tidur buat tekanan darah niesa naik ke 139. huhu. Tak boleh nak tidur sebab telinga memang sakit sangat-sangat. Dah lah sakit, berdengung pulak, dah macam orang pekak. Hari tu masa g klinik doctor tak ada check apa-apa cuma tanya sakit apa. Ubat antibiotik pun tak bagi. Nasib baik ada klinik baru, servis pun ok. Sekararang ni kena mengadap lah ubat-ubat yang belambak tu. Nanti dah sembuh sepenuhnya niesa kembali blogging.xoxo