Monday, April 13, 2015

❤ Demam & Ear Infection ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

Dah lebih kurang seminggu niesa demam. Alhamdulillah hari ni dah kebah sikit tapi penyakit lain pulak datang. Disebabkan kahak yg banyak niesa terkena ear infection. Semalam langsung tak leh tidur buat tekanan darah niesa naik ke 139. huhu. Tak boleh nak tidur sebab telinga memang sakit sangat-sangat. Dah lah sakit, berdengung pulak, dah macam orang pekak. Hari tu masa g klinik doctor tak ada check apa-apa cuma tanya sakit apa. Ubat antibiotik pun tak bagi. Nasib baik ada klinik baru, servis pun ok. Sekararang ni kena mengadap lah ubat-ubat yang belambak tu. Nanti dah sembuh sepenuhnya niesa kembali blogging.xoxo

8 comments:

  1. As'salam dik niesa...lmanya akk x singgh sini..rindu..hihi.. hati2 skrg ni musim x mnentu..panas melampau juga..ank2 akk pun sllu demam.. flu plk tk baik2..batuk2 lg., nasib mama nya masih sihat.. hihii

    ReplyDelete
  2. Salam Niesa... moga niesa cepat sembuh ya..sini memang musim demam, batuk & selsema... rajin2 makan ubat tau & rest secukup nya..

    ReplyDelete
  3. Sabar kak. Sakit itu kifarah dosa :D In shaa Allah. Hehe
    Anywayyy, kamek paling takut laa mun kenak penyakit berkaitan dengan telinga. Sungguh tidak selesa T_T
    Semoga cepat sembuh kak ^^

    ReplyDelete
  4. Sabar kak. Sakit itu kifarah dosa :D In shaa Allah. Hehe
    Anywayyy, kamek paling takut laa mun kenak penyakit berkaitan dengan telinga. Sungguh tidak selesa T_T
    Semoga cepat sembuh kak ^^

    ReplyDelete
  5. kesiannya. musim panas ni kan get well soon :D

    ReplyDelete
  6. niesa,, get well ye syg ..sorry lama xkeep in touch ..rinduu xoxo

    ReplyDelete
  7. aigoooo..take care niesa..ubat jgn lupa makan..

    ReplyDelete