Saturday, March 28, 2015

❤ Keywords ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Hari ni saja je check keywords dekat nuffnang. Dalam banyak-banyak keywords satu tu paling erks...


menu masak pansuh anjing??? Hahaha. adoiii. Macam manalah keyword tu boleh sesat dekat blog niesa plak.

Selamat berhujung minggu!xoxo

19 comments:

  1. Hahaha macam niesa pernah masak anjing jer :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann kak...hahaha...xpernah di buat.. Hahaha

      Delete
  2. erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!..selera pelik.macam2 jak sidak tok..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Pansuh tu masak dlm buluh..biasanya ayam pasuh..yg biasa dnga lah n biasa buat..ehe..ayam di masak dlm buluh..

      Delete
  4. pansuh anjing? dah kenapaaa? hahahhaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi..xtau lah kite kenapa org tu cari anjing pansuh..adoii..

      Delete
  5. Replies
    1. Pansuh tu masak dlm buluh..hihi...biasanya org iban sll wat ayam masuk..kalau anjing pansuh tu allahualam..ehe..

      Delete
  6. asuk??? kembang tekak kmk eh.

    ReplyDelete
  7. selalu denga pasuh nanok.. pasuh ayam.. ni pasuh anjing.. hebat :P ha.ha..ha..
    hai niesa :P

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum... niesa,

    kembang tekak... ermm..

    mselim3

    pls: macam2 carian google nie kan...

    ReplyDelete
  9. keyword memang selalu masuk yang pelik2

    http://kucenmaster.blogspot.com/2015/04/cara-bagi-kucing-makan-di-kedai-makan.html

    ReplyDelete
  10. takde ke..? alaaaa....padan la cari x jumpa...

    LOL..Kantoi~

    ReplyDelete
  11. erkk..he he.. bagi sebahagian non muslim, itu mungkin benda biasa..

    selalu juga dapat keyword pelik2 ni...lain kali akak pun nak kongsi lah..

    ReplyDelete