Tuesday, May 20, 2014

❤ The Liebster Award by Itah ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Hari tu Itah tag utk Liebster Award lagi. Memandangkan hari ni agak sakit hati nak buat kerja jadi niesa nak blogging je dulu. Boleh ke? Hati ni masih frust sampai nak tukar bidang kerja dah ni. Tak nak buat kerja akaun dah. T_T oklah, nak jawab soalan Itah.


  • Gambarkan diri anda dalam tiga perkataan.
  • Seorang yang sensitif.


  • Usia blog anda?
  • 4 tahun 6 bulan


  • Berapa kali kah anda pernah jatuh cinta?

  • Pernah rasa rindu dengan seseorang dan bagaimana anda menghadapinya?
  • Semestinya pernah. Niesa akan menangis sampai tertido. Sadisnya..hukhuk.


  • Apakah perkara yang paling anda suka buat? 
  • Menikmati keindahan alam.


  • Siapakah yang menjadi inspirasi anda dalam sesuatu perkara?
  • Emak.


  • Bagaimanakah anda menghadapi sesuatu yang mengecewakan anda?
  • Jawapan sama macam kat atas. Menangis.


  • Apakah perkara yang pernah terjadi yang anda tidak dapat lupakan sehingga kini?
  • Sangat banyak.


  • Jika diberi peluang, anda nak jadi apa?
  • Jadi wanita yang berkerjaya mungkin. hahaha


  • Jujur..blog Cik Itah lambat loading kah?
  • Secara jujurnya semuanya ok. Loading pun tak lambat.


  • Anda mengenali sy dengan nama itah. agak-agak anda boleh teka tidak nama sebenar sy,  Tekaan anda? p/s nama ayah tidak perlu.
  • Sebenarnya niesa pernah terbaca entry itah pasal url blog itah sebelum2 ni. Kalau tak silap itah ada mention huruf pertama nama itah L kan?tp xtau la nk teka nama apa..hehe



    ok done!siap jawab dah.hehe. okbai!xoxo

    Nota Hati : Semakin hari macam nak lari dari dunia sendiri. I just want to be alone.hmmmm.

    15 comments:

    1. kemain rajin menjawab... he he he...

      ReplyDelete
      Replies
      1. xde la rajin sgt kak farah...ahaha

        Delete
    2. nak tak nak kena jawab juga bila kena tag kan..huhu

      ReplyDelete
      Replies
      1. betul2..jawab je la..sbb tu xnk keluarkan soalan dah..hehe

        Delete
    3. amboiii kecewa sangat ker tu smpai nak tukar bidang kerja.. mari lah kerja di Sabah. mesti best gilak.. haha

      ReplyDelete
      Replies
      1. kecewa,sedih,sakit hati..hahaha..semua ada kak atie..ini semua angkara audit..hahaha

        Delete
    4. kenapa ni dik? kalau rasa tak serasi dengan bidang tu, tukar jer bidang baru ;)

      ReplyDelete
      Replies
      1. entah la..mungkin betul org ckp akaun di sakit otak..ni tgh usha2 kerja baru..kalau ada rezeki..hikhik...

        Delete
    5. Lama dah rupanya blog kak Niesa ni :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. aha!lama la jugak..cuma dulu x aktif sgt nk bw g blog org..

        Delete
    6. lamanya dah 4 tahun 6 bulan blog niesa..

      ReplyDelete
    7. Berapa kali kah anda pernah jatuh cinta? <<<<---- Soalan ini macam tak jawab jer..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      ReplyDelete
    8. Soalan cepumas tu satu tak jawab hehee.. :D

      ReplyDelete
    9. kak menangis sampai tido tu teringat kat sapa??? marka ka??? ce citer ce citer... hahaha

      ReplyDelete
    10. salam. hahaha dear..sori sori...baru terperasan entri ni..
      btw..eh eh..macam ada soalan tak berjawab ja tu :D

      Nama tu ya..betul. mula dengan huruf L :)))

      ReplyDelete