Friday, February 07, 2014

❤ Perkongsian Jumaat ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

26 comments:

  1. salam jumaat,

    perkongsian yang bermanfaat..

    ReplyDelete
  2. Selamat petang Niesa...

    Allah Maha Berkehendak... Hanya Allah yg menentukan segalanya kan ...

    ReplyDelete
  3. Betul tu. Rezeki itu rahsia Allah. Mungkin yang nampak kurang di mata kita ada lebihnya :)

    ReplyDelete
  4. betul tu..sesetengah perkara seperti yang disebutkan diatas sebenarnya telah ditentukan oleh Allah s.w.t dan jangan laa kita riak dan takbur apabila dikurniakan sesuatu..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. betul...xpyh tny org soalan soalan yg mengguris ati

    ReplyDelete
  6. bila nak kawin?
    mmg susah nak jawab soalan tue.
    diam sahaja.

    ReplyDelete
  7. btul tu niesa...kdang2 manusia ni xphm....

    ReplyDelete
  8. Setuju Niesa.
    Hadapi hidup ini dengan penuh kesyukuran disamping doa, usaha, ikhtiar serta tawakal kpd-Nya...
    ~D.U.I.T~

    ReplyDelete
  9. Setuju Niesa...
    Hadapi hidup ini dgn penuh kesyukuran disamping doa, usaha, ikhtiar serta tawakal kpd-Nya.
    ~D.U.I.T~

    ReplyDelete
  10. betul tu..tu semua rahsia Allah . Kadang2 manusia tak sedar kata2nya mengguris hati insan lain .

    ReplyDelete
  11. ramai orang selalu tanya benda macam tu, tak sedar yang diaorang dah lukakan hati mereka yang ditanya..

    ReplyDelete
  12. betul tu..pokoknya, berfikiran positif dan bersangka baiklah selalu...

    ReplyDelete
  13. Walau apepun jangan gores perasaan orang :)

    ReplyDelete
  14. selamat malam niesa..
    apa yg tertulis semua atas diri kita adalah perancangan dari NYA..terima apa seadanya..:)

    ReplyDelete
  15. Mmg betul tu.niesa bila nak kawen?oppss!! ^_^

    ReplyDelete
  16. Yeah agree ^^ Try to encourage instead :)

    ReplyDelete
  17. salam pagi sabtu niesa....lewat singgah..hehe
    betol tu dik.....bila kita lahir...rezeki...jodoh..ajal...tu semua rahsia Allah...telah ditentukn...cuma kita berusaha mcari....:)

    ReplyDelete
  18. salam pagi sabtu..he3..
    semua tu perancangan Allah..rahsia Allah..

    ReplyDelete
  19. Setuju sangat.Jodoh, ajal itu adalah rahsia Allah..

    ReplyDelete
  20. Mmg betul tu.. semoga menjadi peringatan & renungan kita semua.. t kasih diatas perkongsian Niesa..

    ReplyDelete
  21. sangat setuju dengan perkongsian niesa :)

    ReplyDelete