Wednesday, January 22, 2014

❤ Wordless Wednesday ❤

Assalammualaikum dan selama pagi,

Berkaitan dengan kejadian bot karam di Sarawak baru-baru ni. Arwah merupakan nenek(panggilan org srwk) kepada blogger Nanalee. Alfatihah utk arwah dan takziah utk keluarga arwah. Semoga perkongsian ini menjadi pedoman buat kita semua.


24 comments:

  1. Takziah buat keluarga arwah... Semoga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  2. sedihlah niesa bila baca kisah2 penumpang bot karam ni.... kesian kan? sbb sllu sgt terjadi...

    ReplyDelete
  3. semalam ade jgak tgok berita pasal org hilang bila naik bot . Innalillah =(
    semoga ibadah beliau menerangi kubur.

    ReplyDelete
  4. ada terbaca. al-Fatihah. Niesa bloglist IM try bole show all. Untuk tukar2 tu IM hantar kat email yea. Hehe

    ReplyDelete
  5. tiapkali nana tangga tok,nana xpt berenti nangis.
    aok, jasad nya sempurna and bersih kata sidak.
    Alfatihah

    ReplyDelete
  6. Alfatihah buat arwah dan semua mangsa bot karam..

    ReplyDelete
  7. Takziah buat keluarga arwah... Semoga rohnya dicucuri rahmat...al fatihah..

    ReplyDelete
  8. Innalillah.. Al-Fatihah buat arwah. Lama rasanya tak menghadap paper :)

    ReplyDelete
  9. :(((((
    baru jumpa moyang qila tadi. hmm...
    innalillah. al-fatihah :)

    ReplyDelete
  10. Al-Fatihah buat Allahyarham datuk nanalee dan semua magsa bot karam. Sama2lah kita doakan agar mereka damai di alam sana di dalam pelukan rahmat Allah

    ReplyDelete
  11. Salam ukhuwah.. Alfatihah buat arwah. Semoga ditempatkan di kalangan orang beriman.

    ReplyDelete
  12. Salam takziah buat keluarga arwah.. Al Fatihah.. aamiin

    ReplyDelete
  13. takziah buat keluarga arwah...

    ReplyDelete
  14. Innalillahi wainnailaihi raajiun buat keluarga nanalee..

    ReplyDelete
  15. Innalillahi wainnailaihi raajiun buat keluarga nanalee..

    ReplyDelete
  16. takziah buat kelaurga arwah...subhanallah...

    ReplyDelete