Monday, January 20, 2014

❤ Hujan tanpa henti sejak semalam ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Hari ni matahari belum lagi keluar jadi bumi Bintulu masih lagi basah. Hujan turun sejak semalam lagi walaupun kejap renyai-renyai kejap lebat tapi tetap tak berhenti. Pagi tadi pun dah macam ribut dekat jalan penuh dengan dahan-dahan yang patah. Kalau hujan berterusan kemungkinan akan banjir lagi. Semoga kami dijauhi dari segala musibah. Pagi tadi amaran kategori ketiga telah pun dikeluarkan. Harap-harap petang ni berhentilah hujan kan. Doakan ya kawan-kawan.



Nota hati : tiba-tiba kena ulser nak makan pun susah. Oucch!pedihh gilaaa..

16 comments:

  1. semoga brada di bawah rahmat-Nya dan terhindar dri sgla musibah. ecah follow sini ~

    ReplyDelete
  2. sini plak asyik mendung niesa... hujan kejap2 tapi lebat lah.. mudah2an dijauhkan dr segala bencana alam... take care sis...
    Guna bonjela utk ubat ulser tu niesa.. InsyaAllah cepat sembuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Take care too sis...aminnn...
      Nanti la cari sis..thanks... :)

      Delete
  3. hai niesa..
    semoga niesa dan semua rakyat Bintulu sentiasa dijauhkan dari musibah banjir semula..
    ulser..huu pedihnya tu! nisea banyakkan makan makanan yg mengandungi vitamin C,nak senang makan supplement vitamin C1000MG..insyaallah seperti yg suami akak amalkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak...amin...
      niesa skang amalkan produk shaklee tu kak..vit c..tp tu set kecantikkan plak..hikhik..thanks share kak.. :D

      Delete
  4. Hujan mmg menyamankan, tp klu berterusan mmg merisaukan juga.. mudah2an tiada yg buruk berlaku & semoga cepat pulih ye.. aamiiñ

    ReplyDelete
  5. uiks...hujan yang beterusan tu agak membimbangkan gak laa..hopefully tak sampai banjir....menabung nuffy sini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. yunk.. teman selalu guna Bonjela (selalu beli yg ni) ataupun orrepaste untuk ulser kat mulut tu.. memang berkesan tau.. rasanya pakai dalam 3 kali dah sembuh kot.. try lea yunk.. cian mkn x puas kan..

    ReplyDelete
  7. Moga tdk berlaku banjir la..
    Kat Muar, Johor ni panas sgt2...dh mcm nk kemarau..langsung xhujan dh 2 minggu....

    ReplyDelete
  8. semoga segalanya dilindungi oleh Allah..kerap sangat ribut sekarang.....kalau tak silap ika..melalui kawan yg study more tu cuaca2 ni..katanya sekarang memang musim kemuncak ribut..mungkin berlanjutan sehingga mac...adehhh lama... T_T

    ReplyDelete
  9. Mga cuaca makin baik, ulser hilang, hidup terus awesome. Hehe

    ReplyDelete
  10. Semoga bintulu tak banjir lagi ye Niesa..

    ReplyDelete