Wednesday, December 04, 2013

❤ Wordless Wednesday ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Sekadar berkongsi. Semoga adik-adik, kakak-kakak dan abang-abang sihat selalu hendaknya. Niesa? Sekarang cuma batok-batok je lagi.


Memandangkan asyik hujan je pastu dalam ofis ni dah macam dekat korea sejuknya pakai la stokin comel ni. Comel macam tuannya x?hihi. Takut demam tambah teruk.


okbai!xoxo



23 comments:

  1. assalamualaikum nisa..
    semoga sihat2 selalu..
    tc kesihatan musim2 hujan ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam,thanks sobri.. InShaAllah..

      Delete
  2. Musim hujan ni memang sejuk betul dalam ofis ni. Sikit lagi ni, time bercakap pun boleh keluar asap ikut mulut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..agak2 tu brapa darjah celsius la ye..

      Delete
  3. nice sharing yunk..yg kedua tu lagi sweet, masing+ berdoa :)

    p/s isi tabung taylor's dan trendsetter :)

    ReplyDelete
  4. betul2 demam rindu ni Niesa...haha..comel itu stoking....
    moga makin beransur demam tu ya...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..thanks sis..InShaAllah amin... :D

      Delete
  5. hai Niesa samat pagiii..
    hehe..cute ar stoking Niesa..
    batuk agi ye dear..tak pe teruskan makan ubat..wokay :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pagi kak..haah..batok je lg ni..InShaAllah..hee.. :)

      Delete
  6. ececeh akak. stokin main peranan haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee...rasa biak jak k stokin cm tok.. :D

      Delete
  7. semoga sehat gikk~ iboh mala sakit2 deng~~

    ReplyDelete
  8. woiiiii kenapa stokin tu comel sangat nakkkkkkkkkkkkk kak niesa beli dekat manaaaa aaaaaaaa comelnyaaaaaaaaaaaa hahahahahaah :3


    get well soon kak niesa!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..jauh tau stokin ni terbang..kwn akak bg dr korea..weeee..hihi..thanks laling!

      Delete
  9. nice sharing..with the illustration dakwah ini nampak menarik..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete