Monday, December 16, 2013

❤ Jodoh Pasti Bertemu - Afgan ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

Bila dengar lagu ni, niesa rasa sebak sgt-sgt. Lirik dia penuh makna. Sekarang ni hubungan niesa masih tergantung belum ada jawapan sama ada diteruskan atau setakat ni je. Biarlah masih-masing isthikarah. Restu keluarga sangat-sangat penting kalau dia bukan jodoh niesa, niesa akan cuba sedaya upaya redha dengan takdir Allah walaupun sakit dan perit untuk diterima. Kawan-kawan doakan yang terbaik buat niesa ya. 
:'( :'( 


Jodoh Pasti Betemu - Afgan

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu 
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu 
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu 
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu

(jika aku bukan jalanmu)
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu




16 comments:

  1. saba deng..pasti ada jodoh ktk ya lakk :)
    kmk isik tabung ktk tek.k belanja kawen tak lak :P

    ReplyDelete
  2. salam dik..memang betul restu keluarga sangat-sangat penting..berdoalah banyak2 ye dik..kalau bukan jodoh niesa ngan si dia, terimalah dengan hati yang terbuka..In Sha Allah, Allah tahu apa yang terbaik buat diri kita.. keep smiling.. :) akak doakan yang terbaik buat diri niesa..

    ReplyDelete
  3. baru malam tadi dengar lagu ni kat dalam kereta :)

    ReplyDelete
  4. Sabar ya Niesa... mudah2an akan ada jawapan nya nti.. DOA byk2..
    Kak suka juga dgn lagu ni.. mmg menyayat hati....huhu

    ReplyDelete
  5. afgan ! CN suka benor mamat ni..so sweet ;)

    ReplyDelete
  6. sedih nyer... kakni doakan yang terbaik untuk niesa ye

    ReplyDelete
  7. Sabar ye dik... InsyaAllah, K Nrl doakan yang terbaik tuk Niesa...

    K Nrl pun suka dgr lagu2 Afgan... ^__^

    ReplyDelete
  8. sabar ye. mudah mudahan dipermudahkan segala :)

    ReplyDelete
  9. Restu keluarga memang penting Niesa.Bersabarlah kalau si dia bukan jodoh Niesa.Insya Allah Niesa akan dipertemukan dengan si dia yang terbaik buat mu sayang...

    ReplyDelete
  10. tak dinafikan restu keluarga itu penting...tapi kalau betul dia jodoh kita mungkin satu hari keadaan akan berpihak kepada kita..Just have faith...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. ohh..tadi baca entry Niesa yg latest and 2ndly entry ni..baru dapat tangkap apa yg Niesa hadapi skrg.. La Tahzan, innallaha Maana.be strong Niesa..anything happen with reason k..

    ReplyDelete
  12. sabar ok.. InsyaAllah.. Nya dah rancangkan yang terbaik untuk ktk..

    ReplyDelete
  13. lagu ni lagu fav anak saya, alisya... apa pun... kalau berakhir di tgh jalan... ingatlah bahawa Allah nak berikan seseorang yang lebih baik dari yang sebelumnya....

    ReplyDelete