Monday, December 16, 2013

❤ End of my story ❤

Assalammualaikum dan selamat petang,

Saat entry ni ditulis niesa dah rasa macam dunia ni gelap sementara. Rasa macam nak pengsan. Rasa macam hati ni ditusuk dengan pedang yang sangat-sangat tajam. Niesa dah tak mampu nk tahan air mata ni dari jatuh berderai. Dah tak peduli apa yang boss tanya. Niesa hanya mampu menangis. Menaip dengan tangan yang menggeletar dan air mata yang tak mahu berhenti.

Wahai Engkau Yang Telah Melumpuhkan Hatiku,
Tiada Yang Lebih Baik Daripada pilihan ALLAH,
Mungkin Kebaikkan Itu Bukan Pada Yang Terpilih,
Tapi Pada Jalan Yang Engkau Pilih,
SemOga Cinta Ini Bukanlah Sebuah Nasib.

26 comments:

  1. apa yang berlaku ni? apa yang berakhir?
    walau apa pun, semoga niesa sabar dan tabah menghadapi segala dugaan. Kuatkan semangat ya!

    ReplyDelete
  2. Kuatkan hati niesa.... kalau menangis tu dpt lega kan hati niesa, menangis lah..mudah2an beban yg niesa rasa akan berkurang.. sabar ya...
    ingat masih ramai yg sayangkan niesa....

    ReplyDelete
  3. adeh..
    xmo ler sedih2..
    apa yang berlaku mesti ada sebab dan jalan penyelesaian:)
    lagi kita sedih lagi buntu kita.
    amik itu sbagai cabaran dalam idup.

    ReplyDelete
  4. What happened? jangan sedih-sedih! kita ada!! *bajet sweet jer* seriously, IM here for you! you can share with me :)

    ReplyDelete
  5. ok niesa.. kenapa?
    banyakkan bsabar ok..
    menagislah kerana air mata mampu mengurangkan beban yg ditanggung :) chill ok..

    ReplyDelete
  6. Kenapa Niesa...Boss marah Ke?. Sabar ye...

    ReplyDelete
  7. dear, nape ni.. anything happend? tak mo sdeh2. nanti sakit.
    kite share nanti ae.. =)

    ReplyDelete
  8. Kak niesa kenapa :((

    Jgn lah sedih sedih kak niesa............ <3
    Stay strong ok! No matter what, i know u just can face it!!!!

    kak niesa,
    every story has an ending.
    but in life, ;)
    every ending is a new beginning :D

    Ok? HUGS.

    ReplyDelete
  9. Be strong dear :)
    Allah sentiasa bersama kita :)

    ReplyDelete
  10. sabr yer niesa...im sure every dugaan atau halangan yang datang kita mampu untuk menghadapinya...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. kak niesa... sabar ye... janganla sedih2... <333

    ReplyDelete
  12. knp ni Niesa? apa dah jadi? jgnlah sedih2..apa yg berlaku pasti ada hikmah..kalau ia berkaitan dgn jodoh Niesa yakinlah semua tu sudah ditetapkan oleh yg diatas. be strong!..jgn sedih2..Allah takkan bebankan hambaNya melebihi kemampuan. sabar k :')

    ReplyDelete
  13. sabar ea Niesa !!..itu yang termampu akak ucapkan..memang tak semudah menyebut perkatan sabar..atas apa yang niesa alami..tapi sifat sabar itu sediri selalunya membuatkan kita menjadi seorang yang kuat dear ..:)

    ReplyDelete
  14. apa da berlaku? adakah kita dalam situasi yang sama atau macam mana?

    ReplyDelete
  15. Be strong Niesa :) Please, jangan sesedih. Nad tahu Niesa kuat

    ReplyDelete
  16. semua tu dugaan,, setiap masalah tu kan dugaan, banyakkan bersabar yee...

    ReplyDelete
  17. apa yang terjadi ??? apa pun semoga ALLAH permudahkan urusan dan Allah kuat hati kamu yer

    ReplyDelete
  18. Byk bersabar ya..sya memahami perasaan niesa :')

    ReplyDelete
  19. Kenapa ni? Sabar yea. Moga semuanya baik-baik saja :)

    ReplyDelete
  20. tabahkan hati, kuatkan semangat dengan apa juga dugaan yang mendatang, setiap yang terjadi ada hikmahnya ;)

    ReplyDelete
  21. be strong... utk apa saja ujian yang menimpa niesa....

    ReplyDelete
  22. kenape ni NIesa.. mungki Ros dah terlambat nak bertanya.. apapun jua, kuatkan hati, dan sabar hadapinya :)

    ReplyDelete