Saturday, November 30, 2013

❤ Hello December! ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Hari ni hari terakhir untuk bulan november 2013. Lagi sebulan untuk ke tahun 2014. Wahhh! Sungguh pantas masa bergerak. Usia kita pun semakin meningkat kan? Zaman semakin hari semakin canggih. Tahun 2013 harga barang pun boleh tahan mahal entah macam mana la tahun 2020 nanti. Macam mana lah kehidupan generasi 2020 nanti. Adakah tahap kemiskinan meningkat ataupun kerajaan ada cara lain untuk mengatasi masalah ni. Sama-samalah kita tunggu dan lihat. Sebenarnya niesa tak sabar nak tunggu 29 December ni. Bila bab nak tunggu hari ni terasa macam sangat lambat plak. Hari-hari dok kira hari tgk calendar. Hihi. Ada x yang tertanya-tanya ada apa 29 December tu?or ada yang dah tahu?


Tak sabarnya nak tunggu kepulangan "Pak Gad" weeee~~~ hahaha. (Sila muntah) hari-hari cakap kat dia, lamaaanyaa, lamanyaaaa. Asyik fikir lama memang la rasa lama. Pak Gad kata jangan kira hari sebab kalau kira hari, ada 29 hari. Cer kira bulan, ada 1 bulan je. Ayat menyedapkan hati sungguh. (~_~) 

Ni kes x ada idea nak update entry. Hihi. Selamat beristirehat semua.okbai!xoxo

21 comments:

  1. Hello december....huuhuhu....
    Amboi pak gard yew....?

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. selamat berhujung minggu! :) thanks follow...

      Delete
  3. Amboi. Labels; cinta~~
    Piwit piwit \\^_^// woot woot!!! Hahahahahha

    Hm alaaa bagitahu lah dekat qila sape Pak Gad tu hem :/
    Kak niesa, calendar tu comel heheheee sbb christmas tu huhuhuh.
    Amboi. Siapkan lololove lagi ha dkt 29th tuu eipp eipp hhahahah

    Hm, 2014 mesti harga naik. Brim pon tiada guna hahahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...bluewwkk!cari la sendiri siapa pak gad tu..haha..comel kan?ada x mcm akak?hihi :P

      Brim tu..kimsalam je la.. ~_~

      Delete
  4. encik gad ? haha
    wish u good luck dear =)

    ReplyDelete
  5. ha..ha.. niesa..
    ni kira ada idea gak nak update entry..
    wow 29 siap ada lebel love ")

    ReplyDelete
  6. amboii..kira hari nampak..nak jumpa pak gard lah tu..haha..saborrr sis..nti balik lah tu...haha..

    ReplyDelete
  7. huhu,,untung la ada pak gad,,,huhuh,,,btw nice blog,,salam kenal,,,,done follow :)

    ReplyDelete
  8. kak niesa, kamek mok nangga muka pak gad boleh sik ? upload laa, upload laa .. hahahaha gurauuu jer ^^ mun bena pun ok juak hihi apa2 pon, semoga bulan baru tukk menjadi bulan yang baik ^^ in shaa Allah, amin !

    ReplyDelete
  9. haha.. menghitung hariii~~~ hhee. sbr2.. sik lamak balit la pak gad ktk ya hehe..

    ReplyDelete
  10. Hello December :) Semoga bergembira

    ReplyDelete
  11. semakin disember,semakin meningkat gaji tapi.... semakin mahal barang di dunia malaysia tok.kan3?

    ReplyDelete
  12. siapakah gerangannya pak gad itu??? hehe..happy dicember Niesa..dah tanggal 1 ari nie :P

    ReplyDelete
  13. betul la kan.. sekejap je masa berlalu..

    ReplyDelete
  14. Haaa ada apa 29 December tu? Hehe Nad cuti time tu :b

    ReplyDelete