Saturday, November 16, 2013

❤ Bila perasaan pun bermusim ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Hari ni terlebih rajin plak nak update entry. Hari ni goyang kaki sebab tak ada kerja. Hihi. Nanti tunggu la bila hotel dah mula beroperasi, memang stress la kot banyak yang kena buat. Manusia ni kan, tak ada kerja membebel sebab bosan, bila ada kerja merugut banyak kerja. Manusia oh manusia. Sebenarnya bukan nak cakap pasal tu. Kisah semalam, kan pak gad niesa balik kelantan dah tak dapat anta dia g airport sebab niesa balik kerja pukul 5 dan dia bertolak ke airport pun pukul 5.. Jadi tak sempat. Al maklum la orang sensitip macam niesa nih, mudah sungguh mengalirkan air mata bila dengar ayat-ayat sedih. Tak sedih mana pun tapi niesa plak terlebih emo. Hihi. Pak gad macam biasa la, tak payah cakap dia kompom tau apa niesa rasa. Cakap "saya ok"., yela ok la sangat kan?hehe. Bila baca mesej dia ulang kali baru terperasan cakap pasal musim. Musim apa?


Haaa...kan! Musim tengkujuh tu agak menyeramkan niesa. Huahuahua. Agak-agak perasaan korang bermusim jugak ke?hihi. Okbai!

18 comments:

  1. ahahhaa..mcm faham jak musim2 tu...jgn banjir udah lah ye sis..nti pak gad ndak senang hati plak bercuti...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 tak de lak terjadinya banjir ye kak..haha..kesian kt pak gad nanti.. ;)

      Delete
  2. Eh sama lah kak!!! Kat gombak ni pon hujan je setiap petang ke malam. Tengahari panas gila hm. Nyamuk pon banyakkkkkkkkk :((( ehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...malam xpe hujan..sedap tdo..kena siap2 pakai ubat nyamok tu..

      Delete
  3. Alahai adik niesa ni jangan sedih sangat.pak gad balik sekejap je tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tu la kak..sedih nya mcm xbalik dah..saja emo lebih.. hihihi.. ;)

      Delete
  4. iboh ujan~ banjir bintulu kelak.. assyakirin kat bintulu nak?? heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..aok!yahhh..bok tauk sama dirik kta tok..lucu da..

      Delete
  5. musim tengkujuh di borneo skrg kak Niesa,, sama lah disini..sodappp tidur2..peh! hehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..itulah tieka..sekarang pn mmg musim ujan..kalau ujan mlm mmg tdo lena la..kalau ujan siang.. basah g keje..heee..

      Delete
  6. Haha, bagus pak gad tu boleh tahu apa kita rasa.

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum...niesa,

    wahh,,sedih pulak..dah jgn sedih2...k...

    mselim3

    pls; perasaan memang ada masa sedih,suka,duka,dan gembira......

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam mselim3,
      dh tak xsedih dah..heee...kan..mcm2 ada prasaan ni..thanks mselim3

      Delete
  8. Lumrah orang bercinta, dah jauh-jauh ni memang senang untuk mata dihujani dengan air mata. Haha

    ReplyDelete