Wednesday, December 05, 2012

❤ Worless Wednesday : Tanda merindui PoliKu ❤



translation :
myrot : Ada perjumpaan asrama kt dewan mlm ni...
Niesa : Ok..awk pg?
Myrot : Pg la..gila x pg..ada spotcek oi..
Niesa : Yeke?ok2..sembunyi tmpt masak(korg panggil apa ea?tmpt yg kita guna utk masak tu..dapur gas ke apa?xtau..hehe) dlu baru pg..pakai baju kamsis kan?
Myrot : itu la kan..dah la sy xmandi lgi nih..asal ada test or quiz mesti ada perjumpaan mlm2 cm ni...awk    bawak buku x?
Niesa : Tu la..nasib baik saya dah mandi awl..sy bawak note je..xnak la bawak buku..

#hehe..dah macam bukan wordless wednesday la pulak..xpaham sila tanya..TQ.. ^_^

16 comments:

  1. jangan nyorok....nanti kalau jumpa kantoi..hehee

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    worless juga...
    sedikit je pun kata2 tu..hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkt xjd wordless la pulak kak ati..hehe

      Delete
  3. Replies
    1. ye saya boni..pure sarawakian.. =)

      Delete
  4. hihihi.. nsib baik ade translation..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harus ada translation..kang xpasal2 org xpaham ape yg niesa post kan..hihi

      Delete
  5. Replies
    1. hehe..mampus kalau kena denda..xpasal2 kena bayar saman.. :P

      Delete
  6. ok ok ok . seb baik ad translation .. haha

    ReplyDelete
  7. Nasib baik lah texting dgn qira tak cakap sarawak . .kalau x hancusss hahahha

    ReplyDelete