Monday, December 17, 2012

❤ Menjelang Tahun 2013 ❤


Assalamualaikum dan selamat petang!

Memandangkan tinggal 14 hari lagi sebelum menjelangnya tahun 2013 niesa tiba-tiba duk termenung dan berfikir..untuk tahun 2013 ni apa pulak azam niesa.. apa yang niesa cuba capai untuk tahun 2013 atau apa yg niesa cuba ubah untuk tahun 2013..Kalau di ikut rasa hati memang terlampau banyak.. tapi untuk tahun 2013 ni nanti niesa berazam nak beli Samsung Galaxy note 2..eh!tersasar plak azam..tipu ok..mungkin azam tahun depan nak menjadi seorang wanita yang jiwa nya sangat kental..tak de nak sensitip2 dah.. dan yang paling penting azam niesa nak tolong mak ayah niesa!tu paling penting.. yang kedua penting macam yang niesa cakap nak jadi perempuan yang kuat!bukan kuat dari segi fizikal.. tapi dari segi mental dan emosi.. kalau nak listkan satu2 azam memang banyak.. hahaha..

Niesa doakan semua azam untuk tahun 2013 kawan-kawan niesa tercapai.. amin!




notahati : ketidaksabaran menunggu untuk Majlis Konvokesyen Politeknik.. laamaaa gilllerrrrr!niesa habis hujung bulan 4 2012 dan konvo 2013 tidak pasti bulan berapa..haadoiii....saabbaa je la...

4 comments:

  1. amiinn.. kite pun.. wanna to be the strong_est woman ever..=,=" and hope lebih matang.. ngehehe

    ReplyDelete
  2. aminnn . .qira doakan ape yg nisa hajat tercapai, dan semoga cepat2 kahwin cewahhhh heheh

    ReplyDelete
  3. Aminnn.. moga azam Niesa tu tercapai ya...be strong woman..:)
    bersama2 lah kita membina azam.... good luck!...

    ReplyDelete
  4. aminn... moga azam tercapai ek.. anna pon nak jadi wanita yang tabah jugak..

    ReplyDelete