Monday, October 15, 2012

❤ Rindu zaman belajar!! ❤


Assalammualaikum dan selamat pagi!

Masuk hari ni genap la 5 bulan 15 hari niesa meninggalkan Politeknik Kuching Sarawak.. tempat yang telah meninggalkan banyak kenangan manis, kurang manis, masam manis dan pahit dalam kehidupan niesa sebagai seorang pelajar. Tempat yang telah banyak mengajar niesa menjadi seorang wanita yang berjiwa kental.. wah!kental la sangat.. HAHA!


Malam tadi tiba-tiba hati ni tergerak nak mengimbau muka-muka niesa zaman skema.. tangan ni gatal nak tekan folder gambar-gambar niesa dari semester 1 sampai la final sem.. Rindu siot!! Walaupun masa belajar tak sabar-sabar nak habis belajar.. KONONNYA! I knew this moment will happen!sekarang rindu-rinduan la pulak..ape kess??

Biarlah semua tu jadi salah satu kenangan terindah dalam hidup niesa.. Buat semua yang pernah hadir dalam hidup niesa.. terima kasih untuk semua kenangan.. hukhuk… sedih! Teringat sedikit lirik lagu Graduation (Friends forever) by Vitamin C,

“And so we talked all night about the rest of our lives, where we’re gonna be when we turn 25, I keep thinking times will never change, keep on thinking things will always be the same, but when we leave this year we won’t be coming back, no more hanging out cause we’re on a different track..”


Muka mula dari semester 1 sampai la final sem.. blog sendiri kena la letak muka sendiri kan.. hikhik..




Gambar bersama classmate dan juga penasihat akademik Cik Siti Nurfaizah.. PA yang the best in the world..tagline “kita hebat”.. ada kisah pahit disebalik tagline tu..HAHA! KAMI DAT/SEKSYEN 1..


Kalau nak lebih feel, sila rajin layan video di bawah.. hihihi.. bye!(^_^)


7 comments:

  1. muka sem 1 nmpak skema heheheheh ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kate sem 1..tu yg skema..budak hingusan tu..hahaha..tp tetap PINK ok..heee~

      Delete
  2. seronok bila kenang kembali zaman bersama kwn2 masa study....hehee sem 1 haruslah skema sikitkan...:)

    ReplyDelete
  3. kirim salam kat semua kawan2 tu ye..heh heh

    ReplyDelete
  4. Hehehe..sy pown rindu zaman belajar..serious.. =)

    ReplyDelete
  5. erk nk masuk belajar balik lak..rindu rasanya...nk pilih kos blogger tegar ada ke???haha

    ReplyDelete
  6. Sy pun rindu giler zaman blajar. Tapi, rindu kenangan yg manis je. Kenangan yg kurang manis tu malas nk ingt~ ;)

    ReplyDelete