Monday, July 23, 2012

❤ Past 8 years, we met! Now we are 21 yrs, buddy! ❤

Assalammualaikum!tajuk entry bukan main panjang lagi kan??hahaha..1st day puasa merupakan hari paling menyeronokkan bagi niesa..setelah sekian lama lebih kurang hampir 9 thn berlalu dan 21 July 2012 kami berjumpa lagi!!yess.. berjumpa lagi dengan bezfren sekolah rendah dulu..ini adalah pertemuan pertama kami selepas 8 thn ++ membawa haluan masing-masing..tgk la betapa berubah nya masing-masing..muka nerd 2003 ke muka remaja 2012..hahaha..

Masa agak singkat sebab kita orang keluar pkul 9 sampai la 12 lebih dan masa dihabiskan dengan makan+mengimbau kenangan lampau dan mengetawakan diri masing-masing..mula-mula lepak kt medan selera SEDC..lepas habis mkn kat situ kita orang pindah plak g KFC..memang sepanjang perjalanan ketawa terbahak-bahak dan kutuk mengutuk tengok gambar masing-masing..

Gambar di ambil pada 29 oktober 2003..masa tu darjah 6 so umur masa tu mesti la 12 thn kan..gambar kecik kat bahagian bawah tu pulak darjah 5 masa tu niesa join pertandingan karaoke.. agak kelakar bila tgk gaya tersendiri..hahahaha

Gambar ni pulak 21 July 2012..umur semestinya sweet 21..ahaks..my bestiefrens Alina & Phylis..

“You can go through life and make new friends every year - every month practically - but there was never any substitute for those friendships of childhood that survive into adult years. Those are the ones in which we are bound to one another with hoops of steel.” - Alexander McCall Smith

20 comments:

  1. pergh.. dasyatlah.. masih ingat lagi kt kawan sekolah rendah?? lama tu.. masih ingat? kalau saya dah lupa da tu..hahaha..

    ReplyDelete
  2. @Boni Kacak bezfren kot..mesti la sentiasa dlm ingtan..hehehe..xtau la kalau dh meningkat usia nnti..harap2 ingt lgi..

    ReplyDelete
  3. waaa~ lama tue. moga persahabatan kalian kekal selama nya. ^^

    ReplyDelete
  4. kawan ttp kawan walau lama xjmpa pun.....kenangan bersama tu yg mahal...
    slmt berpuasa..;)

    ReplyDelete
  5. wahhhh ni kire RE-unite nih!!
    mmg nostalgia kan?? hehe



    slm ramadhan niesa! hehe




    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  6. @lieya syaira
    InsyaAllah amin..thanks lieya.. :)

    ReplyDelete
  7. @Aishah Jahirah betul tu..kenangan mmg xboleh dijual beli.. selamat berpuasa! :)

    ReplyDelete
  8. wah kawan dari kecik smpi skrg..best2.. kirim salam kat semua ye! hehe..

    Selamat Menjalani Ibadah Puasa Niesa :)

    ReplyDelete
  9. @anamizu kaito sgt2 nostalgia..hehe.. salam ramadhan jugak cik ana!! (^_^)

    ReplyDelete
  10. @Bobo
    tu la pasal..dulu kecik je budak hingusan tdo pn ngigau2..haha..skarang dh besa..salam diterima..hihi..

    Selamat berbuka bobo! x)

    ReplyDelete
  11. Seronokn bila lama tk jumpa. Lps tu......jumpa semula, ha hamek ka0 ketawa trbahak2 le jwbnya. Kutuks diri sndiri tu pasti...
    So, this what we call fren, and these are fren about....keep in touch

    ReplyDelete
  12. @Cinta Misteri betul3..frenship last forever.. =)

    ReplyDelete
  13. Yah,,, walau berbeda sikit bahasanya,, tapi ane masih bisa ngerti kok maksudnya.. hehehehe...


    malem niesa....


    AryoCahyaLesmana
    BoeKAnPoeJangGa

    ReplyDelete
  14. beshnye . . keyrah kawan mase skola rendah x egt sgt la sbb pindah2 hee

    ReplyDelete
  15. @aryocahyalesmana Pagi aryo!!hehe..makasih sudi singgah.. :D

    ReplyDelete
  16. @cikeyrah hehe..ssh nk ingt kalau skolah pndh2 ni..nasib baik niesa xde berpindh..jadi ingat la jgak kwn2 skolah.. =D

    ReplyDelete
  17. wah..,. bestnyer dapat jumpa balik!

    ReplyDelete
  18. wahhh bagus ni mengekalkan persaudraan :)

    ReplyDelete