Friday, July 27, 2012

❤ Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?? ❤

Assalammualaikum dan selamat pagi!!

Klik Banner kalau nak JOIN!

Kenapa aku terjah??
Sebab niesa suka baca entry dorang..entry semua kawan-kawan niesa ni ada yang kelakar. ada yang berunsur nasihat dan macam-macam lagi la..kiranya pelbagai la..hehe..

Kenapa aku follow?
Sebab niesa nak jadi kawan dorang kat alam maya ni dan nak cari kawan dari seluruh pelusuk dunia..tidak kira dimana dorang berada..ecewahh..dan lagi!blog dorang pun best dan paling penting dorang tak sombong, peramah dll..

20 blogger pertama yang join segmen tu akan dapat 4GB PENDRIVE!!tapi ada syarat nya..


Niesa nak tag :





Dan!special tag untuk inchik abg dua orang ni sebab nak gak tau kenapa dorang terjah & follow blogger2 lain..jeng!jeng!jeng..ngahahaha..(gelak jahat)



#Hari ke7 Ramadhan.Selamat berpuasa!

34 comments:

  1. Assalamualaikum dan Salam Ramadhan....Terima kasiH atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

    ReplyDelete
  2. Tq niesa, nnt kalau free keyrah join . .:)

    ReplyDelete
  3. tq niesa...insyaallah kalau de masa join..xjanji...;)

    ReplyDelete
  4. @phreak-id hah!xpe..tnggu la next segmen niesa tag!hahaha

    ReplyDelete
  5. MYideakini gunanya buat apa niesa??

    ReplyDelete
  6. Niesa!! sorry cendol lmbt terjah sini..sorry ye..jap cendol pegi follow belog MyideaKini ye.sorry tau.

    ReplyDelete
  7. @aryocahyalesmana itu blogger ya bro arya..singgah la blognya.. :)

    ReplyDelete
  8. @Cendol xpe sayang!tiada paksaan.. :)

    ReplyDelete
  9. hahaahaha.. kene tag jugak?? apa2pun, gud luck tau..hehe.. saya tak tau ler nak masuk ke tak nak tu.sebab saya ni seorang yang malas gila nak join apa2 segmen..hehehe... tapi kalau tiba2 datang rajin nak join, saya join tau... ap2pun, thanks sebab sudi juga ingat kat saya ni.. :P

    ReplyDelete
  10. saya pergi follow blog tu kejap tanda sokongan kat awak ye

    ReplyDelete
  11. http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    niera dtg singgah + dah follow sini :)

    ReplyDelete
  12. As salam awk. cane nak folo awk kembali ek? xdpt r. sy xjupe icon folo @ member2 awk. sori ek 4 asking :)

    ReplyDelete
  13. okey dah sistah,, ntar aq kunjung blognya sist....

    ReplyDelete
  14. @Boni Kacak xpe!saje je nk memeriahkan keadaan..ahaha..kalau rajin join la..welcam boni!(^_^)

    ReplyDelete
  15. @Boni Kacak thanks boni yg terrrrsgt kacak! :P

    ReplyDelete
  16. @aisyah humaira' thanks niera!niesa dh follow awk balik.. ;D

    ReplyDelete
  17. @NuZuL HaiRi wslm..sy dh jwb kt blog awk dh nuzul.. :D

    ReplyDelete
  18. http://majirashid.blogspot.com/

    menjengok belog di petang ramadhan

    ReplyDelete
  19. done follow sini ^__~ jemput singgah ye

    http://zafirahzarrae.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apekah-itu.html

    ReplyDelete
  20. http://www.aynoranur.com/2012/08/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    done follow here,
    jom follow balik blog saya, t/kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks follow...ok!nnti niesa follow balik.. =)

      Delete
  21. Jemput join segmen saya ini sekali...
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Salam kenal dan follow
    Maaf mencelah disini...
    Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
    Penyertaan sehingga kini 72 blogger !!!

    ReplyDelete
  22. Datang dari segmen yg sama ;D
    wish u best of luck

    http://everythingseverythings.blogspot.jp/2012/09/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu_20.html

    ReplyDelete
  23. Salam kenalan! Very nice blog here. Suka3x!=) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/tempoh-hampir-tamat-cepat-join-segmen.html

    ReplyDelete
  24. Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
    V
    V
    v
    v
    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete