Tuesday, July 17, 2012

❤ Ahlan Wasahlan ya Ramadhan ❤

Assalammualaikum!Ramadhan datang lagi!!!InsyaAllah kalau dipanjangkan umur berjumpa lagi kita bulan yang penuh keberkatan ini..di kesempatan ini niesa nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada seluruh umat islam di muka bumi..hehe...

Kepada adik kakak persiapan dh buat belum?wahh..awal gila nak buat persiapan..hahaha..puasa pun tak lagi dah nak raya..tak sabar nak merasa kek lapis jiran-jiran nih..tahun ni niesa target nak buat kek hati pari coklat!suku untuk hidang kat tetamu dan selebihnya MAKAN!hahahaha..hadoi...

Semoga bulan yang penuh keberkatan ni nanti niesa dapat la jodoh..whuahuahua...(statement ntah ape-ape..jangan layan..)Semoga niesa boleh perbaiki diri menjadi yang terbaik buat bakal imamku... yang terbaik buat keluarga yang tersayang..dan semoga kita semua mendapat Rahmat drpd ALLAH SWT..AMIN!!!

Sumber : SINI

# Masa untuk buat keje...tp tak tahu nak wat ape..makan gaji rabun la saya ni...nak cakap buta kadang2 je ada keja..okbai.(^_^)

10 comments:

  1. Selamat menyambut ramadhan...semoga rmaadhan tahun nie lebih bermakna dr yg lepas yea...:) selamat beramal..dan beribadah..:)

    ReplyDelete
  2. @NieylInsyaAllah amin..semoga kita mendapat barakah di bulan yang mulia ini.. :D

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan ^^
    nasib 1st day pose cuti..tapi seken day pose kena buka dlm kete la gamaknye huuhuh

    ReplyDelete
  4. selamat bposaaaa :)


    pa tek, mok jodoh? aminnn?

    hehe

    ReplyDelete
  5. semoga ramadhan kali ini lebih bermakna..

    ReplyDelete
  6. wah.. siap mintak jodoh lagi tu.hahaha. jom kita kawin.. :P

    ReplyDelete
  7. @munmun Omar
    kalau cm gitu kira full la pose nnti sbb 1 hari je cuti tu..alahai..kesiannye..xpe..dlm kete pn dlm kete la kan?(^^,)

    ReplyDelete
  8. @mr_abs
    selamat bposa abs..jodoh?MAOK!hahahaha...amin3x

    ReplyDelete
  9. @Boni Kacak
    kena la mintk..xkn nak tunggu jodoh dtg bergolek kot..hahaha..kawin?JOM!hahaha.. :P

    ReplyDelete