Saturday, June 09, 2012

❤ Saya kan patung barbie....... ❤


Assalammualaikum dan selamat petang!petang yang suram...tiba-tiba ter-emosional la pulak.. perasaan ni memang sengaja nak carik pasal dengan niesa.. tapi entah la kan.. susah nak cakap.. blog gak la yang jadi mangsa tempat meluahkan perasaan.. hanya blog kesayangan ni la yang sentiasa memahami jiwa seorang perempuan bernama niesa.. uhuk.. sayang blog ketat-ketat... sebagai seorang wanita, jiwa ni cepat sangat sensitif.. ala bia la dorang pun nak carik niesa ke nak simpan tepi ke..niesa kan patung barbie yang cantik..kalau dorang bosan pandai la dorang carik..kalau dorang senang niesa duduk je dalam almari senyap-senyap ok?janji dorang happy! tak pe.. :)

The worst feeling is when someone makes you feel special, then suddenly leaves you hanging & you have to act like you don’t care at all.


1 comment:

  1. luahkan lah segala2nya supaya lebih tenang :)

    ReplyDelete