Sunday, May 27, 2012

❤ Its all about wedding ❤

Assalammualaikum dan selamat petang!!wahh!minggu ni rajin la pulak update blog..hehe.. aktiviti sampingan la katakan selain jadi suri rumah yang berjaya..sekarang ni kan..banyaknya orang update pasal wedding..ada yang sendiri punya wedding..kawan, sedara, anak sedara, pakcik dan makcik punya wedding..waaahhh..tertanya-tanya gak "saya bila lagi?" soalan lazim ok yang bermain di kotak fikiran ku pada masa kini..hahaha..buka niesa je kot..niesa YAKIN dan PASTI bukan niesa sorang je yang fikir macam tu..ahaks..hari ni niesa punya sedara yang kawen..seronok tengok..tengok je la..hahaha..takpe-takpe..niesa muda lagi..dah pasang angan-angan nak wedding yang......jeng!jeng!jeng..biar lah rahsia dulu..ekekeke....kena cari calon baru la fikir dengan lebih mendalam lagi...whahaha..


SELAMAT PENGATIN BARU kepada semua yang telah dan bakal melangsungkan perkahwinan.. semoga bahagia sehingga ke akhir hayat..sekian.bye!^_^

2 comments:

  1. kalau dah ade calon, cpt2 suruh masuk meminang hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...nanti kalau dh dpt calon boleh la nnti.. :P

    ReplyDelete