Saturday, May 21, 2011

❤ Aktiviti bila boring! ❤

Assalammualaikum!semakin hari semakin malas plak rasa nk update blog...semenjak dua menjak dan tiga menjak ni..blogwalking pun malas, update entry pun malas. Tu la akibatnya bila di biarkan sahaja penyakit M tu merebak di dalam tubuh badan kita..memberi kesan buruk dalam kehidupan seharian kita sebagai seorang blogger..perrggg!!rasa macam tengah buat karangan bahasa melayu la pulak..wakaka...memandangkan niesa xde wat apa2 hari ni dan terasa bosan yang amat..nak keluar g mana-mana pun penyakit M dah menguasai diri + cuaca yang agak panas dan menyukarkan kulit muka niesa ni bernafas. Jadi aktiviti niesa pada hari ini dari pagi sehingga la ke saat ini ialah MAKAN!!wooaaa..naik kembung perut kena sumbat ngan makanan..dah kenyang benti kejap makan lagi..abeess!mana tak badan naik..hadoi!apa-apa pun..penyakit M ni mudah berjangkit..so, setakat ni je la entry buat hari ni...enjoy!kita makan dulu!!peace no war!(^_^)

tunjuk sikit je gambar..nanti jadi bahan bukti plak..hohoho..

9 comments:

  1. kite pun jd semakin malas..huhu

    dapnye mekdi die... tp skang tgh kentalkan jiwa tuk berdiet.. (-_-)

    ReplyDelete
  2. wahh. baru mkn mekdi gak.. hihi
    yupp, kalau da start mlas blogging, mesti melarat beberapa hari.. kehkeh

    ReplyDelete
  3. @✿.。M.C 。.✿
    hoho..tu la kan...wahh2...diet eh..hee~

    ReplyDelete
  4. @Pinky Pixie
    haha..tu la pasal...rasa nk update entry..tp kemalasan yg amat... =)

    ReplyDelete
  5. waa..mekdi ! lama tak makan..tingi nak makan yang breakfast nya..:(

    ReplyDelete
  6. @Cik Jannahniesa kalau mekdi xbrapa sgt..beli tu pun sbb pakcik beli..kalau KFC bg kt niesa..wooaaa~lagi suka..ehehe..

    ReplyDelete
  7. wah...mcd nye sgt mgoda perut saya la.

    ReplyDelete
  8. @Nurun
    hakhak...mcd dh memangil2 dh tu...

    ReplyDelete
  9. wowwww ...
    sedapnye kentang -.-'
    lapar lh pulak :)

    ReplyDelete