Sunday, March 27, 2011

❤ Ohh tidak!!aku dicium dikhalayak ramai!! ❤

Salam semua...hari yg sangat indah..tajuk entry nisa hari ni bikin kontorversi...panazz...haha.. entry ni actually nk post mlm tadi..tp tertido plak..tajuk dah wat..isi belum lagi...so, pagi ni nk sambung.. kejadian ni berlaku malam tadi time g teman my parent beli barang2 dapur kat sini...

*mcm promote hypermarket ni je..murah!murah!mari!mari! =P

Macam ni kisahnya..tgh sibuk2 pilih barang..my sis cakap dia kena cium..hurmm..bila dia cakap cm tu je nisa leh tangkap sape yg berani cium kte org kt tempat awam...apa lg mau tunggu...nisa lari ar..gile ar dah besa2 cm ni kena cium..ohhh tidakkkk!!selamatkan diri anda...haha..tp nisa tertangkap!teettt!mak su terjumpa gak nisa disebalik roti2 tempat nisa nyorok...adoi~kalau setakat laga2 pipi boleh la terima...ni cium habis basah pipi ni..ohh!lupa..yg cium tu not a guy.. Mak Su nisa daa....hahaha...saje nk carik kontroversi murahan..oppss!terlebih suda...peace no war....(^_^)

10 comments:

  1. hahaha..rindu sangat la tu niesa..heheh

    ReplyDelete
  2. @bunga
    Mak su niesa mmg suka cium kalau jumpa kte org adk bradik..sllnya pmpuan la jd mngsa..hikhik.. =)

    ReplyDelete
  3. @^^nu[dd]yra^^
    hakhak..tu la pasal..terlebih semangat tu..ehe.. =)

    ReplyDelete
  4. cium tanda sayang la cik niesa :)

    ReplyDelete
  5. @ezaty
    terlebih syg..segan la depan org awam..ehe...

    ReplyDelete